Tuesday, January 31, 2012

Intro : Bread and Butter.

Hello everyone


Start from harini, aku akan move semua entry "Story" dalam blog baru dan co-write dengan zaitishaari. Orang yang ajar aku pasal blog. Orang yang paksa aku buat twitter sebab dia suka makan kebab or something like that. So blog ni tak serabut sangat dengan request and all. Dalam pada masa yang sama, dapat eratkan hubungan blogpal dengan dia. Oh skemanya aku.

No, blog ni bukan pasal resipi buat kek ataupun rhubarb strawberry pie. You know how you should not judge a book by it's cover kan? So try singgah dan baca then korang sendiri boleh decide blog tu pasal apa. Adil kan saya? Eww.

Kenapa nak kena buat sampai dua blog?

Well, aku bosan. That's why. Aku tak sangka yang aku boleh tak suka cuti. Cuti semester yang bosan. Aku rindu nak sentiasa sibuk dengan kerja, tak tidur siang malam buat research, lepak dengan member studiomate cakap pasal pokok. Yeah you heard me right, kami sembang pasal pokok. No, aku bukan nak jadi botanist. Besides, i love writing shitty words.

Do support this new blog. You can start your support by clicking this link.


No comments:

Post a Comment